...

Groepsaanbod

Mindfulness

Stress... Piekeren...Slecht slapen...Neerslachtig...
Herkenbaar?

Verken in kleine groep de voordelen van Mindfulness en zet zo de eerste stappen naar meer stressbestendigheid.

Piekeren

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat piekeren een belangrijke factor is in het ontstaan en voortbestaan van depressie en angst. Het werken aan je neiging tot piekeren, helpt je dus om erger te voorkomen. Hoewel er geen knopje aan je hoofd zit, zijn er toch heel goede inzichten en technieken die je kunnen helpen om je piekerend brein te begrijpen en te helpen om gedachtenstromen te onderbreken en los te laten.

Yoga voor rust

Voel je je vaak rusteloos of vertoont je lichaam veel signalen van stress of spanning? Ervaar je moeilijkheden met in- of doorslapen? Dan is deze vorm van yoga, waarbij we poses vanuit Yin Yoga combineren met ademhalings- en ontspanningsoefeningen, iets voor jou. We oefenen om onze focus te verschuiven van onze gedachten naar ons lichaam in het hier en nu.

Yoga voor energie

Voel jij je nog moe bij het opstaan? Heb jij nood aan een boost? Of wil jij je lichaam helpen bij het verteren van de feestdagen? Dan is deze vorm van yoga, waarbij we poses vanuit Gentle flow, Vinyasa yoga en Yin yoga combineren met ademhalingsoefeningen, misschien wel wat jij nodig hebt.